מערכת לניהול איתור תיקים
מערכת לניהול איתור תיקים ממוחשב בתיקיה / ארכיב / ספריה מקצועית, וכדומה.
השימוש במערכת "תיקוד" מאפשר קבלת מידע זמין ועדכני על מיקומו של כל תיק.
המערכת מתאימה במיוחד למשרד עורכי-דין, משרדי רואי חשבון, חברות ביטוח,
מחלקות משפטיות, ארכיבים, וכיוצ"ב - בעלי כמות תיקים גדולה. המערכת כוללת
תוכנת ניהול, ושימוש בטכנולוגית ברקוד לסימון התיקים, ולעדכון מיקומיהם
באמצעות סורקי ברקוד / מסופונים ניידים.
תוכנת "תיקוד" מנהלת מעקב אחר מיקום כל תיק במערכת לפי האתרים / חדרים
השונים, בהם יכול התיק להימצא. איתור התיקים מתבצע במהירות וביעילות ע"י
מערכת שאילתות משוכללת, עפ"י מפתחות שונים (שם התיק, נתוני התיק השונים
ועוד).